wtorek, 17 listopada 2009

Utknac w dupie

Hej no i poniewaz nie zdazylam wspiac sie pod wodospad t musz eczekac 5 lub kto to wie 6 czy 7 godzin na autobus do Limy ( 20 godzin w autobusie wow...)...w Pedro Ruiz..w moim przewodniku nawet slowa nie ma na temat tego miesjca za malutkie, no nic internet dziala...
A w Limie mam sie zatrzymac w domu poznanej francuzki w Iquitos, jej nie bedzie ale wspollokatorzy maja mnie ugoscic zobaczymy, tak na wszelki wypadek zeby ktos mial namiary: sarah.vozlinsky@sciences-po.org 1993264182 Lima calle Italia 175, Milaflores a kolega co ma mnie wpuscic do chatki to pablo: 01985897468, jeszcze nie rozmawialam z nim zaraz zadzwonie mam nadizeje ze sie uda, darmowy nocleg jak nie to po raz 7 hostel espania...hmm...
No nic moze poslucham se polskiej muzyki na youtube, jedzie pociag z daleka!:) jakies fajne nowosci do polecenia? a i czy ktos ma jakis sposob na skurcze? bo mnie lapia w stopy, zakupilam witaminki ale moze jeszcze cos? Dzieki za rady!

6 komentarzy:

  1. No dobrze, sa namiary, tylko my tam nie przylecimy! wiec i tak uwazaj!
    Skurcze łapią z powodu niedoboru magnezu pewnie; magnez sobie kup i jedz pomidory... Pozdro od moich staruszków!

    OdpowiedzUsuń
  2. z polskich nowości - a co Ty jeszcze nie słyszałas nowej płyty Chylińskiej?? :P sprawdź koniecznie heh

    OdpowiedzUsuń
  3. hejka poslucham sobie zaraz z checia! dojechalam ale chata, wow!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. magnez i potas, jak Emila mówi - dużo pomidorów, albo nawet keczupu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a na skurcze macicy spokojne oddychanie. kaby co to moge isc z Toba na porod:) mam wprawe:D

    OdpowiedzUsuń
  6. dzieki Witek za propozycje ale to o stopy chodzi akurat:)

    OdpowiedzUsuń