piątek, 31 lipca 2009

Zupa z LAPA


Ok czyli juz wiemy dalej chce chodzic do lokalnych knajp ale tylko tam gdzie sa lokalni ludzie bo jak jest lokalnie i tanio ale nie ma ludzi to STOP WARA ZAKAZ WSTEPU. Tania zupa..okazala sie dla mnie od razu nie smaczna po prostu i podejrzana..bo mimo ze tak tanio to tlumow brak a kolezance nawet smakowala do czasu gdy...nie znalazla w niej kurzej lapy z paluchami... chyba uwierzycie ze wszystko nieco Nam podeszlo...ja po miszaniu w mojej tez znalazlam kurza lape z paluchami...uj... ale spokojnie trzeba opanowac emocje..przenioslysmy sie do knajpki obok gdzie byl tlum lokalnych ludkow i zjadlysmu po prostu kurczaka ( tym razem udko nie lape) z frytkami za zl 5. Ale i tak nalezalo pojsc do baru i zabic zupe alkoholem. Dolaczamy do grupy w turystycznym klubie gdzie prubujemy Cuda Libre, miejscowy rum z kola, przynajmniej mocny wiec zabije lape...i potem za lokalna mlodzieza ruszmy do lokalnej dyskoteki..gdzie tancujemy np. lalala coco jumbo jajejaje...tak troche mi sie moga mylic literki. Duzo nie tanczylam bo po dzisiejszej drzemce na lodzi w pozycji nie sprzyjajacej plecom nie moge krecic glowa za bradzo zawsze cos...a rana na palcu od scyzoryka to sie powoli goi, tu wszytko sie powoli goi bo duza wysokosc, trzeba uwazac i sie nie ciac...tak madrosci to ja nie pisze o tej godzinie ( 11.57) jak na ta wycieczke i wysokosc to pozno, czas spac wiec.
Oglaszam konkurs jak pisac na miejscowa ludnosc bo: lokalsi to mi jakos nie milo brzmi, miesjcowe ludki za dlugo, rodowici mieszkancy za powaznie? Jakies pomysly?

6 komentarzy:

  1. a graja tam w pilke?:)
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. na wyspie nasi czyli gringos grali z lokalnymi chlopkakami i przegralismy 5-1. Tv niema radia nie ma to chlopaki cwicza:) A w La Paz kilka od Nas osob poszlo na mecz za 5 boliwianos- okolo 2 zl i ogladali dwa mecze!!

    OdpowiedzUsuń
  3. moze pisz Tubylcy??
    ps. no ja nie wierze ze tam kury maja palce!! hehe

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. to uwierz, oto na zdjeciu co plywalo w tym co nazwali zupa...

    OdpowiedzUsuń
  5. to bede uzywac na zmiane wiec! Pozdro ale komary mnie pogryzly!

    OdpowiedzUsuń